Jaha Nilssons Maria.... är det här livet?

Är det här livet?
Jojo.

Jag hinner inget.

Ont i skallen, trött och frustrerad över att inte hinna med mig själv.

Ta en sån sak som att:
Skaffa e-legitimation
Besöka Elvéns
Köpa ny Macsara på Centrumbutiken (som om jag har haft tid att ens sminka mig de senaste dagarna)
Besöka Marie Danielsson
Anmäla mig på Försäkringskassan så att jag kan få igång mammapengar
Skicka iväg brev till Skatteverket
Redigera bilder till 100 årsjubileet
Få fram bilder till Erica M

Saker som händer dock:
T fick skriva på papper att han är far till vårt barn.
Svärmor och Tina kommer i morgon å hjälper mig att putsa fönster och sätta upp gardiner. (vad gjorde jag utan dom?)

Snälla, varför är det så här?!
När ska man äta är det tänkt?

Tur att Ragnar är snäll.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg