Möta Svärfar första gången i ett par blöta trosor


Sara och jag sa farväl på Arlanda för prick 96 timmar sen.
Nyss hoppade hon av en buss frusen, lite stel och lätt övergiven-

Maria abstinens kallar hon det. Hon är åter i Edsbyn för snabbvisit.

Skit i de nu.

Dit jag vill komma är att hon berättade för mig att hon träffade sin svärfar här om dan för första gången.
Båda va tydligen skit nervösa.
Hon å killen hade köpt Thaimat och skulle slinka upp för att tjinga på den Spanska pappan som enligt beskrivning såg svensk ut.
I alla fall...
Sara berättade att hon va nervös så hon skulle spy. Killen sa: "Det är lungt pappa är mer nervös"
Å sanna mina ord, det måste han ha varit.
För när de unga tu klev in genom dörren vred han nervöst på sig och bjöd på blåbärssoppa och
vin.
Killen säger att Sara har vit månad.
"Jahaaaa" säger den Spanska pappan. "Vill hon ha vitt vin"

Klockren svärfar. Jag ska också träffa honom nån dag.
Jag gillar inte blåbärssoppa. Men vin. Rött gärna.

Föresten, trosorna då?
Vart kommer dom in i bilden?
Jo här nedanför

Kommentarer

Populära inlägg