Smällde just i mig en fet mjukglass från Pelles, magen står rakt ut.

Det va den största mjukglass jag ätit i år. Jag skulle få i mig den innan jag kom hem.

Det tar mig 6 minuter från byn till Knöa.

Thomas hade lagat mat och jag ville inte att han skulle bli ledsen över att jag smällt i mig en glass i stället för mat.

Öpnnar dörren och möts av den lustigaste doft jag känt på länge.

Målarfärgen är rätt tydlig... men det är nått mera. Poppcorn?

Jag frågar vad det är som luktar..."Någon" hade torrkokat potatis. Ha ha ha, helt underbart.

Thomas hade målat så han missat att vattnet kokat bort.



P3 har "min" planch på Sveriges Em-trupp uppe i sitt arbetsrum än.

Kollegor på jobbet påpekade att de hade pratat om den även idag. Undra va jag ska sända in nu. Kinas OS-trupp och ringa in dom jag gillar där?!

I så fall blir det basketspelaren som är 2.09 han är cool han.. eller i alla falll lång. Idag förövrigt har jag PMS tror jag. Vill slå ihjäl någon och bara vara för mig själv...Igår var jag med en Fru Myrberg, vi hängde när vi va 14-15 och har inte setts sen dess men så igår kom hon över till mig och kollade på kort som jag fotade på hennes bröllop.Vilken härlig människa som om vi aldrig gjort annat än umgåtts.



Nu äre det fotboll på Ön om 3 timmar.

Edsbyn ska förhoppningsvis slå Stugsund.

Kommentarer

Populära inlägg