Trött på folk

Jag blir så trött på människor...
Det är inte rätt att säga så.

Men ibland vill jag bara vara i fred.
Ett internet fenomen, folk som man lite löst kommer i kontakt med i forum letar upp en och lägger till mig på MSN. Okej mitt fel att visa MSN adress då kanske.
Men finns det ingen vett och etikett vad gäller adda folk på MSN.

Kitty och Jonna på P3 avskaffade "inne" och "ute" -listor. Tack för det.
Massa kvällstidningsdravel. Där någon ensam har makten om vilken som är inne eller ute.
Detta fjäsk för inne-folket är för att själva få vara med.
Varför, till vilken nytta?
Nyss sände en vän en länk från en Webcam där man kan följa med live vad som häder på Stureplan.
Go08!

Ja.... de som skapar dessa inne och utelistor är förmodligen inte där det är för mycket "vanligt" folk där en sån här dag.
Jag framstår som grinig nu.... det är ju inte bra.
I morgon ska jag föreviga ett par som lovar varann evig trohet tills döden skiljer dem åt.




Martina och Hasse lovade varann det för någon månad sen.


















Kommentarer

Populära inlägg