Jag vill vara med Kitty Jutbring

Det var inte ball nog att vara inlåst och göra Radio 2001.
Inte om man får tro på vad alla kritiker sa.
Vi va inlåst, filmades det sändes i Kanal 5 och live på webben.
Men de va då. Å föresten så va det ju inte till ett så bra ändåmål som det är den här gången.
67 miljoner flyktingar behöver vår hjälp.
Önska en låt i P3 sänd sms till 72955 och bidra samtidigt med 50 kr.

NU: Jag är så avis på Kitty, Esan och Henrik.
De får vara inlåsta och göra radio i 6 dygn. Helt otroligt va kul de måste ha det.
Okej jag erkänner att jag tycker Esan pratar för mycket skit och inte släpper fram sina gäster som jag tycker att han borde.
Henrik släpp fram din riktiga dialekt och håll den inte inne.
Kitty!! http://www.sr.se/sida/Gruppsida.aspx?Grupp=6032&Artikel=2452741&ProgramID=3286
Kitty denna härliga person. Tänk vilken kvinna. Skönt att ha dig där inne i buren.

Jag vill också vara med er. Tror att jag tar tåger på en gång om ni låter mig flytta in.
Jag kan självkör så ge mig en chans vettja!
Lycka till med insamligen Sveriges Radio.

Å så ringer ni när ni behöver mig.... okej!! :P

Besök den här sidan http://www.sr.se/musikhjalpen för att hjälpa till.

Kommentarer

  1. Hej!

    Hittade din blogg via "På fri fot!", den skall följas. Hoppas på lite bilder här inne också! :)

    Du har fått en "bloggutmaning" av mig. Anta den om du har tid och lust!

    Läs mer: http://fredrikfoto.blogspot.com/2009/02/en-utmaning.html

    Mvh FredrikB

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg