En konstgräsplan beställd

Så vad det äntligen klart.
TACK för det.
Konstgräs till Edsbyn. 
Våran plan har sett bedrövlig ut så länge jag kan minnas.
Även om jag inte har det bästa minnet så vet jag att under de senaste 30 åren har den varit under all kritik.

Min far är nu någon form av vaktis nere på Ön också.
Han har målat om och sett till att de kommit nytt golv i en del av omklädningsrummen.
Om de va supersunkit innan är det ta mig tusan riktigt snyggt nu.
Vi som engagerar oss ideellt vet att det sällan finns utrymme ekonomiskt med stora utsvävningar som jätterenoveringar så därför känns det extra trevlig att gå in i dom där omklädningsrummen nu.
Små medel stor förändring.
Till å med en söt WC skylt på dörren till toan. 
Kostnad 10 kr.
Hemtrevnadsfaktor höjdes med minst 86%

Å så konstgräset. STOR investering. 
Men vi har ju en mycket mycket stark ungdomsorganisation. 300 aktiva. Det bara i Edsbyn.
Tänk när Alfta, Viksjöfors och alla andra också få ta del av vår nya fina plan. 

Det här kan göra under för fotbollen i bygden.


Nu ska jag se till att R får mat å sen ska vi ha taktik snack..
Match i morgon på ÖN kl 19.00
Be there!!!!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJA BYN

Jag ska fira den här planen hela dagen!!!
Ingen mera sunkplan som denna på Ön!!!!
Tjoo hooo


Bilderna ägs av Maria G Nilsson
Om du vill använda någon frågar du innan.

Kommentarer

Populära inlägg