Fantastiskt

Maria-tid.
Nu vet jag när jag ska ha det.
På natten.

Kl är nu 00.21 och det spelar ju ingen roll om jag sover halva dagarna.
"Passa på att vila när Ragnar vilar" säger alla. Japp, då äre lagligt att sova på dagarna.

I alla fall jag skrev ju här om dagen om antalet "kompisar" på facebook.
Det konstiga är att ibland väljer några att "ta bort mig som kompis".
Eller det är INTE så konstigt så mycket joll som jag har för mig här.
De ledsnar.
Det skulle jag själv göra på mig själv.
Men ta mig tusan, blir lika nyfiken varje gång det händer.
Vem är det nu som fått en överdos Maria G Nilsson. ;)

Fast när jag blockas på MSN, tas bort som kompis på FB och personen inte svara på SMS, då blir jag orolig på riktigt.
Kanske är det någon övergående kanske är det ett sätt att skjuta bort mig.
Men säg mig gärna vad jag gjort dig?
Vad är felet?
Som att vända på en hand.
Jag står här och bara undrar.
Varför?
Jag tycker ju om ditt sällskap. Du tyckte om mitt, det vet jag.
Vi har skrattat så mycket, dansat, promenerat samtalat till tidiga mornar.
Nåväl, det kanske är något övergående?!

Fotboll på Ön idag. Edsbyn var värd minst oavgjort.
Äntligen får jag fotografera en fantastisk sport. En sport som jag älskar. Fotboll.

Söndag närmar sig.
MP eeett till MP treee korta år blev deeee
Många kommer å många gååår men MP treeee beståååår.

(Musiken är In the djungle the mighty djungle the lions sleeps tonight) Eller nån stavning åt det hållet.

Vill du se mera av mina fotbollsbilder så klicka på den här länken 





Kommentarer

  1. Eftersom du har 630 kompisar på Fejjan så vore det konstigare om någon inte tog bort dig ibland. Men hur märker man att någon är borta där? Jag märker aldrig nåt men jag har inte järnkoll på min kompisskara heller.
    Att få Maria-överdoser är dock omöjligt så det måste vara något annat. Människor och internet är outgrundligt.
    Härlig fotbollsbild!
    Krama familjen och dig själv!

    SvaraRadera
  2. Maria overdos? Helt omojligt!

    I too wonder... but hope its temporary?

    Men det är naturligt att tänka sig något är fel även om det inte är

    G.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg