Storsjöyran å musik. Vem? Ulf!

Nu är Ragnar i Östersund hos sin Gudmor och Stefan.

Han sov som vanligt hela vägen upp.
Resan gick fort.
Såg vi nå djur på vägen?
Nä... eller jo... en död hare.
Eller jag såg inte den heller.
Thomas sa att de låg en vid vägkanten.

Jag tror att jag kommer se Storsjöodjuret under min vistelse här. Är rätt säker faktiskt.

Så klart går resan i musikens tecken, å jo Johannes, det är Ulf igen.
Tjatigt... kanske om Ni int insett hans storhet.
Men vi kommer också kolla på
Tomas Andersson Wij
Tkaida
Abalone Dots
Veronica Maggio
A Camp
mfl.
Ska prova ta me 120-300 2,8 gluggen.
I värsta fall får jag gå hem med den.
Tur vi hänger mitt i stan.

Sommar å musik, kan de bli bättre?
Nopp.
Ähhh jo, sol också förstås.
Men det kommer väl inte nå sånt den här sommaren?

Dagen va underbar i Skärddarabo med min "extrafamilj"
Johan, Anderas, Gustaf, Jochum, Ing-Marie och Heidi.
Plåtade stolar, kollade just på resultatet, det är så roligt.

Ses vi på Yran Sandra?

Kommentarer

  1. Det är ganska äkta att följa en artist så som du gör med Lundell
    Edsbyns eget Deadhead liksom.
    Jag såg en intervju med ett sånt äkta deadhead en gång, han kunde låtlistorna från typ sju års konserter med Grateful Dead och han hade vart på alla konserterna
    Galet? Jo
    Underbart. Japp

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg