Tack Gode Gud För Wold Wide Web

Tackvare internet har jag lärt känna så många härliga människor.
I Sundsvall nu på Lundell träffade jag Helene, Mia och Micke.
Micke hade jag bara träffat på nätet innan.
Mia var strålande vacker och glad.
Helene babblade på innan konsertstarten, jag va nervös, så när hon hållit ett tag så sa jag helt ärligt till na att, "Nu har jag nog missat de sista minuterna av va du sagt för jag är så nervös"
Hon förstod mig.
När jag berätta för pappa idag förstod han inte.
Nervös, va då då?

Det är ju som en adrenalinkick förväntningarna, känslorna, glädjen, musiken.
Ja listan kan göras huuur lång som helst.

Vi fick bo hos mina härliga kusin "Frida" med familj. När jag blir stor ska jag ha en familj som hennes. Exakt så ska min bli.
TACK för att du tillsammans med R:s mormor tog hand om honom så jag fick vara längst fram.

På väg hem från Sundsvall så hälsade vi på mera släkt. Alltid roligt. Eftersom man ses för sällan.
Ankie, Björn och Roger.

SEn passade vi på att stanna till på fest i Bollnäs på vägen hem
Erik och Marie bjöd på mycket god mat. Sprit å sånt fick de andra dricka.

Nu är vi äntligen hemma R och jag. T är på konsert. P-floyd i Skog. De är ett coverband på Pink Floyd.
Så för alla som gillar Pink F är det här nått i hästväg vill jag lova.

Å för alla er som gått på semester nu. Njuuuut.
Mitt bästa tips är att köpa en biljett till en Lundell konsert. Hetare spelning får ni leta efter!!!

Kärlek till alla!

Kommentarer

  1. Sista jobbveckan nu... Sedan blir det lite bryggsnickeri, måleri och fotopromenader ute vid stugan. Och Lundell på Skansen den 23:e såklart! :)

    /F

    SvaraRadera
  2. Jag var ju som du kanske läst lite besviken på Borlängespelningen även om Uffe alltid är Uffe och blir en höjdare ändå. Känner ändå att jag nog vill ner till Skansen och ser fram mot det!!

    Ja vad gjorde man utan Internet funderar man nu trots att man levde så länge utan det :)

    Hoppas allt går bra med den lille!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg