Underbara människor i en underbar by

Edsbyn.

Tack för att ni kom på Playwood.
Kl 16.15 var det 125 pers där
Lite senare 278 när jag räknade lite snabbt så där.
Carina och S längst fram i sina stolar hela kvällen, det är stort.

Ett album med bilder kommer snart. Dvs inom 4 månader ;)

Nu har jag slutat arbeta ideelt. (för ett tag)
Avvecklat allt undan för undan.

Voxmusik kommer aldrig att få mig UR dess styrelse dock. Sorry Tomas, Björn och Gårgen det är bara så.
HELT makalöst roligt att ordna grejer i byn.
Vilka artister som kom!!
Jag är inte så bra på det här med musik. Men alltså vilken skatt vi har av musiker bara i Edsbyn.
Foxymountains-brudarna, Tobbe, Masken o Jennie.

Inte nog med det.
Jag fick åka på Lundell dagen efter. Kom hem i natt lycklig som en.. ja jag vet inte vad.
Skansken, Ulf med band. Blir bara så innihelskotta bra. Killen lycklig som ett barn.

För ER som tänkter..... "Hon har bara den där gamla gubben som inte kan sjunga i skallen"
Skit på er och ge honom en chans med Baby Om Morgonen
Här live från igår.

Förövrigt så vill jag bli mera cool och inte bli så stött så lätt och ta åt mig mera av er kärlek och omtanke istället för att haka upp mig på det negativa vibbarna.
Binge, du är för GO, dina ord värmde ska du veta.

Kommentarer

Populära inlägg