Meditera

Meditera.

Tänk om det fanns tid att sätta sig in något som verkar så underbart.

Jag provade en kväll.
När jag skulle lägga mig.

Andas in, andas ut... inte tänka på något.
Andas in.... sen var jag i räkningshögen, varför har jag inte målat nere, skulle det inte vara bra att kratta grusgången, när var min nästa fotografering, kommer Sara hem snart, Van Zanten har varit hos Ingessons kan han komma till oss med?, när jag jag bli en mamma som lagar mat och hänger tvätt...
NEJ FAAAAAAAAAAAAAAAAN
Jag mediterar ju...
Andas i... om jag vann en miljon skulle jag rusta upp Ön och fotbollens skulle få en slant, sen skulle jag se till att vi hade lokalradio i Edsbyn, var sommrarna verkligen inte längre förr, har jag frukost i morgon...
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN sLuuuuuuuuutaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Jag provar igen.
Andas in... andas ut... andas in... å så var jag totalt borta igen.

Jag ska prova ikväll igen nu.
Kanske klara jag 3 andetag idag.

Kommentarer

Populära inlägg