Knas

Hur kunde jag glömma att blogg igår?

Nåväl

Hur många av er på jobbet råkar ut för någon som:

- Hoppar framför er
- Pekar på sig själv
- Skriker: Här är jag, se mig!
- Knäpp mig knäpp mig knäpp mig.

Jag tycker det är komiskt.
Lite roligt.

Tänk om jag ser en polis som står på gatan och ska kolla rattonykterhet, så hoppar jag fram...
HALLÅÅÅ hej hej hej.... Gåre bra, får jag vara med?
Så sätter jag händerna i munnen och drar ut och lipar.


Mer sån't till folket.
Alla skulle skratta lite mera då.
Eller... kanske få lite mera smällar på käften.
Va vet jag
:D


Sverige har spelat bandy rekordtidigt i år mot Ryssen.
Det tycker vi i Edsbyn om!
Hejja byspelare i landslaget!!

Kommentarer

  1. Jag ser det som ett sunt tecken att glömma bort bloggen för en dag. Du har kanske fortfarande ett liv!?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg