En dag uppe i bergen


EN BILD FRÅN FÖRRA ÅRET VI VA HÄR


Bergsklättring skulle vi kunna kalla det.
Fast egentligen går vi bara från vår lägenhet upp till mamma och pappas lägenhet.
Jag är ju den lata typen att det känns som en tuff utmaning varje gång.
Stället vi bor på är så stort och fint att höjdskillnaden är flera meter.
Jag ser det som träning.
Trappor trappor trappor. Nice.

25 grader i poolen.
Lata sig på dagarna.
Äta god mat varje dag.
Ta ett glas vin när jag vill.
Kan inte bli nådd på mobilen.
Bråka med mina systrar.

Fast jag nyser. På eftermiddagen idag kom nån konstik allergi-grejs när jag städade.
Jag tål inte att städa jag vet. Blir helt sjuk av det.
Nös nog, utan att överdriva, runt 45 gånger.

Pappa tackar er alla för födelsedagshälsningarna!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg