En promenad

Ja det händer sällan att jag går på promenad.
Men nu va det dags.
Minst 200 meter.
Skulle ta mig i kragen å gå till grannen. http://www.knaada.com/
Det finns en stig mellan våra hus sägs det.
Jag tog det säkra före det osäkra i fall jag skulle villa bort mig och tog storvägen.

Jag vill låna en kohage idag på efteriddagen för fotografering.
Ville försäkra mig om att det inte finns kor där inne.

Varken "Lilleman" "Mammi" eller "Pappi" var hemma.
Okej, jag får kanske prova med eller sms eller mail eller nått.
Jag är ju ändå, som min granne benämner mig, elektronisk granne.

Kommentarer

  1. Blogg funkar också bra!

    Jag tittar förbi hos dig om den stund så ska vi reda ut det där med korna :)

    SvaraRadera
  2. Inte helt säker på vad du fick för adresser av mig idag... Men det ska vara:

    Nyligen.se
    Nybloggat.se
    Bloglovin.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg