Ut ur min skalle nuu!


Det är snart 2 veckor sen vi var på barnsång sist.

Men dessa förbaskade sånger släpper inte järngreppet om mej.
Jag blir tokig snart.
Kan jag inte få sjunga på lite Lundell, Krunegård, Andersson Wij eller nått vettigt i stället.
NEJ! säger min hjärna då.
Du ska sjunga:
"Kossan där vill veta vem du är, vet vem du är just du som sitter där....." osv osv osv osv
eller
"Upp å upp å ner å ner å upp å upp å ner å ner och STOPP"

Jag jag håller med STOPP STOPP STOPP STOPP!!!!

Fan, det går så långt att jag hellre till å med trallar på "Duu eeeeee min Man...." den som är så förskräckligt uttjatad.
Igår hörde jag att den gjorde som satir av Benny Andersson mot Svensktoppen.
Verkligen en aktuell lista den där Svensktoppslistan.

Nu ska jag gå å hoppa i sängen för Sara så hon vaknar.



Kommentarer

Populära inlägg