Vän på rymmen!

Idag SMS:a jag en vän och skrev att jag saknade honom.
Vi måste ses snart.

Samtidigt som mamma för tredje gången meddelande att "Idag ska jag bakapepparkakor" insåg jag att hon menade "Snälla Maria ta med Ragnar och kom och bakapepparkakor med mig"

Vi åkte dit, då passade jag på att återigen sms:a min vän och säga att det var dags att komma över på en nybakad pepparkaka.
Å döm om min förvåning när han hade tid och dök upp.
Så mamma, pappa, Linda, Ragnar och jag hängde i köket med Håkan!

Så härligt att få hänga med underbara människor.

Kommentarer

  1. Pepparkaksbak ska vara hemma hos mormorar. Slipper man ju diska också ;)

    Ska se till att min också snor ihop en deg. För barnbarnens skull...

    Do you like the snow I made? Tog eran gård också när jag ändå var igång. Som en liten julhälsning från oss i Lillahuset.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg