Fest 7 dagar i veckan?

"Vad är det som förändrats mest sen du blev pappa?"
Frågan ställdes igår, efter middagen och vi satt och smutta
på ett glas rött med goda vänner.

Svaret på frågan kom:
"Att min mobil är helt tyst, ingen som undrar
om jag ska med på fester längre"

Så är det. SÅ ÄR DET.

Hur går tänket?
- Hon orkar inte hon är mamma
- Hon har dekat ner sig sen hon blitt mamma
- Hon vill inte för hon är mamma
- Hon kan inte för hon är mamma
- Hon är tråkig för hon blitt mamma
- Hon bryr sig inte för hon är mamma

Jag ska klargöra en grej här lite lätt.
Maria G Nilsson säger aldrig nej till festliga tillfällen.

Kommentarer

  1. Hm, måste vara tråkigt. Dumt att människor ska ta saker förgivet!

    SvaraRadera
  2. Om sex månader cirka ska jag bjuda upp dig hit till jordens mammaparty! Du, jag och en varsin dunk rött. Vi ska var snyggare, roligare och fullare än någonsin! Intresserad?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg