Maria Montazami

Jag har ratat Hollywoodfruarna på TV3 för en viss
Anka har fått för mycket uppmärksamhet för ingenting.
Idag klickade jag in på TV3 Play för att kolla vad alla pratar om.

Vad hittade jag?
Maria Montazami
En av fruarna.
Hon är nu min husgud, eller gudinna om du vill.

Så otroligt sävlig och skön!
Jag sitter och fnittrar framför datorn och hoppas att
min syster Minst skulle vara här med mig.
Hon hade skrattat lika mycket som jag.
Lånad bild från Aftonbladet Foto: THOMAS ENGSTRÖM

Kommentarer

  1. Hur jag än gör så är det alltid bara samma avsnitt när jag zappar förbi det, Maria får besök av lillebror. Får väl börja göra som min elektroniske granne å glutta på webben istället.

    SvaraRadera
  2. Maria är ju klockren.
    Vilken härlig männsika =)

    SvaraRadera
  3. Och så kommer hon från Västerås ;)

    Bildspel?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg