Allt jag vill slår in!

Igår satt jag och pratade med U Westergren
om att jag gärna ville åka ner och plåta
på Studenternas, Bandy SM-final.

Listan på varför jag inte kunde är låååång.

Idag ringer telefonen och Tidningen Ljusnan med Froms
i spetsen undrar om jag vill följa med ner på Studenternas på
söndag och foto matchen.
OM jag vill?!?! Jaaaaaa.
Bli så glad att jag inte riktigt hänger med på vad jag har svarat på.
Bara fotografera och Studenternas gjorde mig så lyrisk.

Westergren ser även till att hjälpa mig med massa
bra saker nu får vi också ses på söndag.
Han är förutom en alldeles ordentlig kamerafotograf även fågelvetare.
Kan allt om fåglar och ugglor å sånt.

Idag fick jag vara med och leka med Anna-Karin och Lily.
Vi lekte i vår studio.
Det var mysigt.
Lily är så så så så söt!
Anna-Karin är snygg!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg