Utmana mig om du törs!

Å hon våga!
Det började som ett skämt.
Jag sa till Knaada att det var dags för en löparrunda.
Hon tycket jag skulle få skjuts till Ståhlsbacken å springa upp för den.
Backen ligger 288 meter från mitt hus om man ska tro Hitta.se
(StÅ-schhh, tryck tungan långt bak upp i gommen typ som ett Ske-ljud)

På med pulsmätare, tights, en body som ger kameltå och ett svettband.

Träna har jag inte gjort sen jag sökte Robinson 2002.
Vad hamnar pulsen på när jag väl är uppe?
Och hur lång tid tar det?
Läng på backen, ca 600 meter. Höjdskillnad? Kanske 100 meter?

Utmaningen genomförs i veckan.



Kommentarer

  1. Den här tillställningen skulle man nästan vilja se! ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill också se!

    Om du säger till när det blir dags så kan jag servera blåbärssoppa halvvägs!

    SvaraRadera
  3. Åkte just förbi. Såg ingen ligga i hårdträning!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg