Den har sovit i 3 år.... bloggen min.
Är det dags för den att vakna?

Jag läser två bloggar, Åkes och Ulfs.
Två "gubbar" runt 60 som skriver om livet.
Föresten, en är över 65 och den andra har inte ens fyllt 60.
Det klassas väl ändå som gubbe? Inte?
Det hade de gjort om jag var 5 år.
Nu är jag inte det, å gubbarna är väl egentligen män å inget annat.

I alla fall fick jag ett sug av att skriva.
Mest kanske för att lägga på mig ännu ett socialt medie som jag ska 
stressa över att inte hinna med. 
Råkade klicka på statistiken på bloggen och inser att trots dess 
icke-aktivitet på 3 år har dagliga besök.
Ibland så många som 11 stycken. Hurra!
Jag har fått det förklarat för mig att det är "robotar" som kikar runt.
Fast jag hoppas väl som alla andra att det är en hemlig beundrare som kommer
med besked om "Ett halvt kungarike och lyckliga-i-alla-sina-dagar"-grej.
Eller kanske en Nikon D4.


Kommentarer

Populära inlägg