Jag är så otroligt stolt och glad och upprymd.
Går när det skulle delas ut pris hade jag inte den bleeeekaste aning att jag skulle få ett.
När motiveringen till pristagaren började läsas upp blev förvirringen total.
Skulle JAG ha ett pris?
Tungan svälde upp i munnen och jag kände att benen bär mig nog inte upp på scen.
Jag stod och var redo att fotografera pristagaren vid väggen ju.
Totalt överrumplad, chockad, rädd och blyg i en mischmas sa jag inte ett vettigt ord där på sen.
I efterhand så säger Linda E Nilsson​ att jag i alla fall hade frågat om någon fotograferade det här ögonblicket. Smart, det låter som jag ändå.
Jag vill ta tillfället i akt här på Facebook och ha mitt lilla tacktal ändå.

Allt började med några meningar om en påse ostkrokar på Instagram.
Så började jag och Bissen Larsson​ prata med varandra.
Han berättade om sin story och jag frågade om han hade en Facebook-sida så alla kunde få vara med och följa honom.
Det hade han inte, så jag startade helt enkelt en för att på det mest lätta och effektiva sätt sprida budskapet om Bissenbrainwalk​ och forskningen kring hjärnans alla sjukdomar.
Mitt engagemang är så starkt eftersom min mamma Gunilla Frid Nilsson​ är en fantastiks person och överlevare av hjärnblödning.
Bissenbrainwalk har tagit stoooooooooora kliv sen ostkroksmeningarna på Instagram och jag är så stolt och glad att få vara med på den här resan.

TUSEN TUSEN TUSEN TUUUUUUSEN TACK ALLA som genom åren gått promenaden, skänkt pengar, givit av sin tid och på andra sätt bidragit att galan ikväll kunde dela ut 500.000 kr till forskningen!!!
Tack LINDA NILSSON min bästa mellansyster!!!! Du är en fantastisk person och delar det här priset med mig <3 nbsp="" p="">
Jag är så STOLT att jag spricker snart!
Tack att jag får vara eran vän Emma Strandell Larsson​ och Mattias Bissen Larsson. Ni är starkast i världen!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg