Hela Edsbyn i Uppsala

Idag vallfärdar hela byn ner till Uppsala och studenternas.

Sitter här hemma kollar ut över åkrarna, missar det här i år.... *suck*
Anne-Marie kommer strax och hämtar mig.
Vi far förbi Studenternas och till Globen, Stockholm.

"Schlagerdravlet" är över och vi ska få oss en dos RIKTIG musik ikväll.
Vem står för den?
ULF LUNDELL så klart med band.

Så nu äre snabba ryck som gäller.
Sara Nilsson ska jag träffa med. Eller Frid som hon envisas med att kalla sig själv.
Min syster... Jag har köpt en födelsedags present till henne.
En Rosa tröja med texten "Jag tror ta me fan att du börjer balla ur ja" /smastadsliv.se

Klockrent!!

Mina tankar och energier sänder jag till Edsbyns bandypojkar heeeela dagen idag.
Farmers, gör oss som hänger framför TV:n stolta! Det vet jag att Ni kommer att göra.
Linda... du har lovat att skrika för mig med.

Drar på mig tröja nummer 4 och sätter mig i bilen om en timma!
Röd och Blå ska heeela världen vara idag!!!

Grattis Per Hellmyrs till din utmärkelse Årets Man!!!


HÖR HÅRT!!!!
HEJJA RÖD BLÅTT!!!!

Kommentarer

Populära inlägg