På Väg Mot Svensson

Vi är på väg att bli som alla andra.
Golfen har nu gjort sitt som raggarbil och vi har skaffat en Volvo V70.
Toppen. Verkligen. :S
Nu kan jag ut å ragga med Ragnar själv.
Idag skulle vi till BVC kl 13.45 trodde jag.
Kl 9.45 ringer telefonen och någon frågar vart lilla Ragnar är.
En tjej.... redan.... de va som fan.
Bara en förvirrad mamma som missat att tiden vi hade va 9.30 och inget annat.
Bruden va distriktssköterska och inte alls någon som va ute efter en date.

Sen läser jag ett horoskop i Ljusnan, (inte för att jag tror stenhårt på ljusnans horoskop men ändå)
Mitt: "Föräldrar får vara rädda om barn. Det kan bli en olyksdrabbad dag"
Ragnars: "Det här kan bli en olycksdrabbad dag. VAr försiktig. Ta det lungt.

TAck för det. SOm om jag inte är nojjig ändå?

Vi tog en sväng till mormor och moster Sara den förviddade var också där.

Igår skratta vi så vi höll på att gå av till Ragna, Farbror'n som inte vill bli stor på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=RXbDWCrBDIQ&feature=related
Det här är nog det bästa som gjorts på 70-talet när vi kommer till barnprogram.
Fatta, det är tecknat också.

Senare idag ska vi till Christer Åsentorp för att fotografera den lilla.
Knyta ihop säcken så att säga.
Christer har fotat mig genom min graviditet.
Otroligt vackra bilder.
Christer är utomordentligt bra fotograf.
Sen ska den nybilvna mamman ut å börna med den nya bilen, testa stereon och gasa ;)
Så som jag gjorde när jag just hade fått körkort i mamma och pappas Volvo 850

Kommentarer

Populära inlägg