Vad har hänt?

Jag kollar på Wild On Tara, på E.
Och har just gjort ett quiss formulär med fråga om mig själv på Fejjan.

Sorgligt. 

Men när jag kollar på "röda mattan" folk (Tara hör ju inte riktigt dit) som det kryllar av på E så känner jag man sig så alldaglig och o-glamorig.¨
I morgon ska jag ändra på det.
Då ska jag göra en partysminkning och gå på Hälsocentralen. 

Det är lite som röda mattan.
I Edsbyn i alla fall.
Närmsta jag kommer röda mattor är väl Rödahund eller nått sånt.
Kanske kan passa på att få den smitta när jag ändå ska på hälsocentralen.
Lite läskigt att gå in där tycker jag.
Alla sitter och hostar på en i väntrummet.
Usch. 
Now I finally know who G is. Try Facebook Mr G.

Här nedan provar jag i alla fall löshår på bryggan i Mållången i somras. Det är ju lite glamor.
Rätt nyans och allt.



Kommentarer

  1. Jag ser att du skaffat dig räknare, så trevligt =) 70 st idag.... Tummen upp!!!!
    /Syster mellan yster.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg