TOM

Idag känner jag mig så tom och pratsjuk.

First of all, hope you had a safe trip back home Stuart and friends. So nice to get to know you. :)

Alla timmar vi lagt för den här festen.
Så är allt över på 7 timmar.
Underbar fest.
Härliga människor.
TRor det var HEJ som ropade in originalet på Sven Rydéns litografi, stort Grattis!!!

Jag fotade hela dagen och 545 kort är resultatet.
De säger ju att less is more, men alltså, en sån här gång måste ju vi dokumentera till eftervärlden.
Ringde Katarinas Bellman och pratade i morse. Kollade om han "landat".

Måste vi vänta 100 år till till nästa fest? Jag vill verkligen inte det.
Kanske firar vi 150 år? Då kommer jag som 81 årig kärring på min rullator och säger:
Pojkar... på min tid gjorde vi så här.... och så kommer jag mässa på om hur det gick till.

Jag hoppas även att min nyfunna vän Uffe hittade sin Kuben till slut så er saga slutade lyckligt.

TOM är känslan jag bär idag. 36 möten senare och allt är som sagt över.
Min önskan är att ni alla trivdes och hade roligt.

Vem säger att man inte kan fira nationaldagen nere på Ön alltid.
Så jäkla mysigt med alla ungar som sportade.


Bilden nedan tror jag beskriver hur mitt hjärta känner sig




Kommentarer

  1. Herregud så det ser ut!
    Hur har ni tänkt er få nån ordning på det där??

    Tommy J
    Västerås

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg