Cool Resa

Igår fick jag en fråga, vart min skyltfönster låg i Edsbyn.

Micke, en internetkompis, skulle ev ut och åka. Han bor i Sundsvall.
Vi har lärt känna varann tackvare Ulf Ls musik.
I alla fall så kom det ett SMS idag. Han var i Järvsö.

Lite senare så såg jag på mobilen att han hade hittat till Edsbyn via Knåda.

Jag hade mobben på ljudlöst och missat hans senaste två SMS.
Där han berättade sin dagsplan.

Jag tycker det är häftigt.
Jag tycker Micke är cool.
Bara då där.
Han hörde Danes kon stå å tjuta här i Knöa när han åkte förbi också.
Utanför här... utan att jag visste.

Nästa gång måste vi i alla fall träffas en snabbis.

Micke såg Arenan också och tyckte den såg större ut i verkligenheten än på kort.

Micke, nästa gång lovar jag dyrt och heligt att visa HELA Edsbyn
Du är dagens hjälte som kom hit.
Tackvare ett skyltfönster!!!

Tummen upp.

Gårdagens turban idagens blogg.

Kommentarer

Populära inlägg