Känner mig som en Sex And The City-brud

Jag som "ääääääääääääääääääääälskar" shopping och sushi och oliver har gjort det.

Idag har jag shoppat kläder. Jo det är sant. Sen har jag ätit sushi.

En gång för längesen var jag hem till en mycket framgångrik sångare och han bjöd på
sushi och jag avböjde för att "jag var redan mätt".
Men i själva verket va jag så rädd att jag skulle spy när jag skulle smaka.
Föresten så hade vi kommit överrens om att fika bara.
Det är en helt annan story.

Oliver har jag ätit idag och sushi som sagt och känt att jag blir glad av shopping.
Har bränt så mycket pengar på kläder de senaste dagarna att jag blir helt förvånad själv.
Det går bra när jag har min egen stylingcach med mig Therese.
Jag platsar nu med brudarna i Sex And The City, för ett halvt glas rött slinker också ner i afton.
SEn ut på Yran och Ragnar ska få lyssna på mera musik.

:D

Kommentarer

Populära inlägg