Playwood

Är det inte 100 års fest eller Allsång på Hembygdsgården så är det nått annat.

Nu är det snart dags för "Playwood".
Gratisfestivalen i Edsbyn.
Öjeparken är platsen och 16 är tiden.
Ta med filt, sol, picnick, läsk och ett sjutusan till festhumör.

Här finner du länkar till artister och deras musik.
www.voxmusik.com

Mitt fotoprojekt håller på att ta form på riktigt.
Jag har nu massa massa kort på papper.... jo det är sant.
Papperskort igen som på den gamla goda tiden.
Det känns mera verkligt igen.
När något jag jobbat med går att ta på.
Blädda igenom,
Läggas ut på bord.
Klura på hur det ska placeras.

Ikväll säger dom att vi ska på Björn safari igen.
Mitt hemliga projekt får vänta. Deadline framskjuten.

Åter till stugan.
Åska är vackert.
Satt nyss och lyssnade på naturens mirakel.
Rutorna skallra och jag han nästan räkna till 2.
Ettusenett..... ettusentv..... BOOM

Kommentarer

Populära inlägg