Veckans Fölk 3

Veckans mamma Octomom, 14 barn, var av 8 är åttlingar, å hör här, HON ÄR ENSAMSTÅENDE. Googla na.

Veckans födelsedagsbarn Therese Ahlan Ahlgren, 30 på fredag, GRATTIS

Veckans konstnär, Mårten Andersson i Freluga allt han gör är ju magiskt.

Veckans bloggerska
Knöas bästa Sofia L

Veckans säljare, Sara Frid

Veckans händelse Ragnars första smakportion.

Veckans dårar, dom som bestämmer att min postlåda ska svämma över med SKIT-reklam.

Veckans skit, mina datorproblem

Veckans skrattfest, Småstadsliv 2

Veckans pingla, Carina Berg, jag vill va som hon

Veckans fulaste, tröttaste, slitna, mest osminkade, nerspydda och fullkomligt förbannade...... moi.

Out!!






Men låt mig slänga en kaffemugg rakt in i TV:n så att alla går sönder...
GGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH
Å ja som inte ens dricker kaffe.

Kommentarer

  1. är inte veckans skit ändå att Hedman är dopningsdömd?

    SvaraRadera
  2. Sätt en lapp på brevlådan.
    "All reklam unanbedes"
    Fast det finns dom som tycker det är kul läsa all reklam, min fru t.ex.

    Tommy Jonason

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg