Ställa upp som slagpåse nån.......?

Datorn åker snart ut genom fönstret....
Jag sitter högt upp, det kommer göra ont för'n

Bildbehandlingskurs från Högskolan i Jönköping å jag går bet på uppgift 2!!
En unge i en kana, kanan är gul och ska göras rö.
Gräs som sticker upp, hår som fladdrar.

Jag får inte till det. Inte på nå vis.

GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kan ju inte sitta med strå för strå!!!

Äre det här som är bildbehandling?!?!
Jag vill väl inte ha en rö kana......
Jag vill göra folk snygga i plytet.

GRRRRR

Kommentarer

  1. Hår, gräs å dun borde vara förbjudet.

    SvaraRadera
  2. Använd skugga/högdager samt selektiv korrekturen.

    Då blir dom snygga i plytet, den gula kanan är förvisso fortfarande gul men i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Går du den där distansutbildningen på photoshop, ohh den har jag tänkt hoppa på flera gånger men varit för slö men nån gång så...

    SvaraRadera
  4. Men Maria.. nu har jag missat något. Läser du kurser från Jönköping? Intressant för det är ju där jag bor :) Själv läser jag i Nässjö... vågade mig inte på högskolan utan tog en KY utbildning ist. Såg ni flyger till värmen. Det är ni värld!!!! /Anna Alfredsson

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg