Stora tuttar, långa tuttar, smala tuttar, platta tuttar


Vilka former dom tar dom små liven.
Tuttarna.
När jag gick i 7:an sa dom, får du inte en penna att fastna under tutten behöver du ingen BH.
Det fick jag så klart inte.
Jag blev 30 och fick fortfarande inte en penna att fastna.

Min mamma köpte bh:ar till mig i julklapp när jag var 15 som jag ännu inte "vuxit" i.
I perioder har jag velat haft större bröst.
Få tjejer är väl nöjda med sina tuttar under uppväxten skulle jag tro.
Men jag förlikade mig sent om sider med min små fasta vänner.

Sen blev jag gravid.
Äntligen fastnar den där pennan. Om de var det jag nu strävade efter när jag va 14 år.
De har fått en helt oväntat "annorlunda" form.
Spännande. Det här är alltså efter 1 barn.

Men de är friska, båda två.
Oktober är tuttmånaden, den rosa månaden.
Vi ska se till att klämma och känna på behagen och se till att de håller sig friska.
Gör det du också.
Prova föresten också hur många pennor du får dit! ;)





Kommentarer

  1. Ett pennfodral med tillhörande skolväska, räknas det?

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...Jag kommer ihåg en gång när jag var i Mållången med er och du satt och diskutera detta med pennor under brösten, tror det har förföljt mig sen dess....=P

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin blogg du har!

    Här har du en till mamma, 24 år med två små pojkar.
    Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som är i samma
    situation som man själv=)

    Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat, älskar mat och det blir mycket recept och tips från mig! Men mest blir det snygg inredning. Lever med en hantverkare och vi har ständigt nya projekt! Barnens rum är vi extra stolta över, men varför sluta fixa när det finns tusen och åter tusen nya ideer?
    En feelgood blogg helt enkelt!

    Hit till dig kommer jag helt klart att återvända!
    du är en sann inspiratör! jag har precis köpt en nikon d90 och jag verkligen önskar att jag var lika duktig som du att fota!


    kram Erica

    www.metrobloggen.se/richielife

    SvaraRadera
  4. Penntricket är ju för hängpattar.
    Jag har fyra (ja, barn inte tuttar)
    och de låser fortfarande inte fast några pennor.

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg