Tantvarning


Kommer ni ihåg dom där småfigurerna i Expressen för en tid sen som "Tantvarnade"

Jag måste skriva kom ihåg listor.
Idag tex, vaknade vi av ett SMS. Det var mammaträff om 1 timma.
Hade jag ingen aaaaning om.
Jag hade dagen utstakad:

2 möten, UF företaget Postcard UF som jag är mentor åt och möte med Mårten Andersson, konstnären.
Plocka ner foto utställning
Lunch hos svärmor
Rensa minneskort och ladda batterierna till 5 fotograferingar de kommande 2 dagarna.
Ordna i bild arkivet.
Ta hand om mitt barn när han är vaken och vara med honom 100% då.

Jag han till mamma gruppen föresten.

Jag HAR en almanacka, den gapar tom.
Jag gör fan ingenting.

Men dom här kom-ihåg-lapparn, är det Tantvarning?

Ibland önskar jag att jag var här med min "bror" Anderas och fiskade i Mållången.

Kommentarer

Populära inlägg