Kändistätt

Jag blev Starstruck av Bengt Johansson här om dan i stan.
Stirrade fult och länge, konstaterade att han var rätt lång.
När han lagom passerade oss tjöt jag glatt till min vän.... "kändis alert kändis alert"

Hon fattade inget. Inte ens när jag sa vem det va som passerat.

I bussen på väg mot Edsbyn vad det samma sak.
Fast den här gången var det en helt vanlig kille, eller vanlig o vanlig, han har inte tränat svenska landslaget i handboll i alla fall.
Simon heter han.
Jag är kompis med hans flickvän på Fejsbooken.
Således vet jag allt om honom via hennes bilder.

Jag va tvungen att hejda mig själv helt enkelt.
Ett miffo som tror hon känner alla skulle till å börja babbla sönder hans resa.

Här nedan en annan kändis, vars röv va i tidningen idag.
Rövarna alltså, under bildspel.

Kommentarer

  1. sv: ja man får ju hoppas på att det håller i sej... om inte annat så lär det ju vända när han kommer in i tonåren. hehe!

    tack för din röst förresten! :)

    SvaraRadera
  2. Knaada: Lite bättre är det nog. Men som sagt... det här är inte min grej.

    SvaraRadera
  3. sv: ja det gäller att ha mobilen till hands och knäppa fort... hehe! för dom plockades upp fortare än smutsiga kläder. :)

    snyggt vet jag inte än, vi har fortfarande inte helt kommit i fas efter flytten, men tack!

    ska se va jag kan göra åt saken, blir ju sambon som får hålla i maskinen och vi är inte helt 100 överrens än om min framtida frisyr. haha!

    SvaraRadera
  4. Du är ljuvlig Maria.
    Ja, lättälskad helt enkelt.

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg