Pimp my Blogg

Hjälp!

Den här bloggen tas inte så seriöst som den borde.
För den är skitseriös annars.
För att
1. Den är ful
2. Det är helt fel färger
3. Den är lite för förvirrande.
4. Innehållet är allt som oftast magert

Så härmed utlyser jag en fråga till publiken.
Vem pimpar till min blogg?

Krav:
Min logga o jag ska vara tillsammans uppe vid huvudet ihopsatt till nått långt 890 x 190 pixels eller nått.
Ett snyggt bildcollage med 3 övriga bilder.
Slänger mig med ord som pixla utan att veta dess rätta mått riktigt.
Stilen ska vara ren och fin. Lättläst. Möjligvis lite åt det komiska hållet.
-Stilrent med länkar och bloggar och arkiv till höger lättfattat och hittat.

Namnet ska bytas till mariaSofsweden.blogspot.com också utan att förvirra folk det minsta.

Någon som antar utmaning.
Det utgår såklart en slant till den som tar åt sig detta.


Tänkte att här skulle de vara en bild på hur min blogg gärna skulle få se ut.
Men jag hittade bara 17-åriga wannabe brudar med bimboblont hår som bloggar om mode.

Kommentarer

  1. Nu är du bara lat, det där kan du ju fixa själv, du är väl en photoshopmästarinna!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg