Spar 15 min på varje timme

Jag har det absolut bästa tricket.
Spar 15 minuter på varje timma.
Det är sant.
Lätt.
Hänger Du framför TV:n kollar på reklam-TV typ 3:an och 5:an??
Slut med det.
Vänta tills efter sändning och de ligger ute på Play.
Där är det nästan ingen reklam där alls.

Jag kollar på Lyxfällan med Charlie och Mattias i efterhand och spar 15 minuter för varje avsnitt.
7 avsnitt gör totalt 1 timma och 45 minuter i ren tid som jag sparat.

Follow me
Ursäkta, du har nått mellan tänderna

Kommentarer

  1. Spara tid låter bra, blir man lite yngre för varje dag då?

    SvaraRadera
  2. Självklart Knaada! För varje kvart du sparar desto yngre blir du. Det funkar precis som när man handlar 2 till priset av 1 i butiken, man tjänar pengar på det och kan shoppa mer. ;)
    /Mai

    SvaraRadera
  3. eller så ser man till att skaffa en digitalbox med hårddisk och ser aldrig något program live som vi gör i vårt hem. Man hinner se mer på mindre tid och när det blir reklam har man ställt in en knapp att spola fyra minuter, kano!!! alla Playkanaler är förstås också bra men ser hellre programmen på tv så digitalboxen är mitt bästa teknikköp någonsin som småbarnsförälder kan jag lova!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg