Ta livet av nån annan tack!

Idag vid Preem kommer det en galen man.
Jag ser att det är en man när han kliver ur bilen.

Hans bilrutor var totalt nerisad - utom en liten glugg på
förarens sidofönster.

Under bilen rök det svart rök.

Jag tänkte:
"-Nu sprängs den, Ragnar och jag kommer att dö.
Fan fan... jag hoppar fram och kör iväg"

Thomas skulle bli förvånad när han var på väg ut
och ser mig rivstarta så volvodäcken tjuter och Ragnar
far som en lite ostkrok i sin bilstol.
Sladda iväg för att slippa sprängas i bitar.

Nu gjorde jag inte det.

Men lyfta den här mannen, inga namn nämnda, i örat
och smiska honom jävligt hårt på stjärten i det kalla vädret
det skulle jag gärna gjort!
Idiot!


Kommentarer

  1. Synd du inte gjorde det!!! Smiska honom alltså!! Kram o go natt!! Dags att tok sova!!

    SvaraRadera
  2. Vet inte vem det är men jag hatar också honom, och alla andra dårar. Satan i gatan vad arg jag blir när folk inte ens orkar skrapa rutan innan dom kör på samma vägar som jag snart kommer ha en snorig lilleman med sin snowracer påväg till grannen för en lekstund.

    SvaraRadera
  3. Ja jag blir oxå lika arg jag ser en bilist som inte har orkat skrapa rutan!!

    Jag säger som Eve,du skulle ha gett honom smisk.
    Eller iallafall en ordentlig utskällning.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg