Miljoner TACK.

DU gör mig så glad att Du kommer ihåg mig på min dag.

Ett stort T A C K för alla gratulationer.

Östersund har visat sig från den bästa sidan.
Sol och sol men fyndshoping och vin hittills.

Martins annorlunda gratulationshälsning fick mig

att skratta högt.

Ulf tittade fram från en tidning.

Sandra visade på en skylt där de gjorde
reklam för BH-har i DAM-storlek.
(Görs dom i herr å?!?!)

TACK igen alla.

Vi fortsätter att njuta av tjejhelg jag å Ahlan.

För DAMstl. Hahha finns det alltså för manboobs också?
Dagens fynd.
Jag önskar jag kunde det här med att klä mig som Ulla-Marie kan.
Så passar Ulf på att visa sig från sin bästa sida.
Ja... han tog upp hela sidan nästan. :)

Kommentarer

  1. VADÅ! Är det din stora dag idag?? Jag ber att få gratulera och hoppas att den har varit fantastisk din dag! Åsså hoppas jag att du är snygg och lite smålullig just nu å firar!

    Hipp hipp hurra!

    (Å var det igår så gratulerar jag iallafall)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg