Öppet brev till Ernst på TV 4.

Jag håller på att rita en Skattkarta till Ernst.

Han läre komma hem till mig med sina fötter
och göra om lite.

Hej hej TV 4, här är bor vi.
Kom å lek med oss i sommar.

Vad du ska göra?
Jo, en fotostudio i ladan. (det är 3 meter i tak på sina håll)
En lättskött trädgård med lagom med växter i.
En lekplats till R och en fotbollsplan till mamman.
Det var bara det.
Hej då.

Jag vet att box-rutorna här nedan har balla ur.
Vet inte hur jag får tillbaka rutan "Lägg Ner"
som en del av er vill kryssa i ibland.

Försöker förgäves skriva in den igen å igen å igen.
Men den syns inte längre?
Varför?


Kommentarer

  1. Skitsnygg skattkarta, bra paintshopat!

    Tänkte att jag egentligen aldrig svarade riktigt på din fråga sist vi sågs. Jag hjälper ju självklart dig med det tekniska!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg