Vill din bäbis ha ett par nya skor?

Jag har deltagit i 2 bloggtävlingar i hela mitt liv.
Resultat, två vinster. Hurra!

Det är dags att jag får tävla ut något också.

Vill din bäbis ha ett par superfina skor
från Ping Pong Barnkläder (värde 279:-)
ska Du se till att svara på följande fråga:

Vad innehåller en bra blogg enligt dig?

För att ha möjlighet att vinna går det ej att
kommentera anonymt.
Lämna ditt svar och mailadress i kommentarsfältet


Tävlingen startar Nu och avslutas 25/4 kl 20.00
Vinnaren meddelas i bloggen och på lämnad mail

Lycka till!!!!


Kommentarer

  1. Ok jag kanske inte kan vinna ett par söta babyskor eftersom jag inte har någon bebis, men jag kan iaf tycka till. Jag gillar DIN blogg. Du uppdaterar ofta, har mycket bilder & roliga inlägg. Plus att du ger mig en bit av Edsbyn. Det enda som jag kanske saknar är små videofilmer. Kanske kommer? :)

    SvaraRadera
  2. En bra blogg innehåller en hel del bilder och lagom mycket text. Gärna lite privata saker, men inte för privat, om du fattar vad jag menar :P Dessutom ska man uppdatera lagom mycket, har man inget kul eller intressant att skriva, då låter man bli helt enkelt. Blir så trött på folk som uppdaterar femtioelva ggr per dag och då typ en bild på en macka och texten "min frukost".

    Min mailadress är Rebecca_axelsson@live.se

    Kram Becca & bebis.

    SvaraRadera
  3. En bra blogg kan vara olika för mig. Det viktigaste är att varje inlägg har ett bra innehåll och att det inte uppdateras för att uppdateras, om du förstår hur jag menar. Det är ok med bloggar som uppdateras sällan för min del om innehållet är bra.

    Sedan är jag svag för bloggar som använder bilder på ett bra sätt.

    PS. Jag länkar hos mig:

    http://evamar.blogg.se/2010/april/skor-25-april.html

    SvaraRadera
  4. En bra blogg för mig är att man uppdaterar väldigt ofta så man har något att läsa, helst skriva om sitt liv eller tips och idéer om vad man ska göra :)

    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  5. hejsan! Är gärna med och tävlar om de söta skorna.

    En bra blogg är svårdefinierat för mig - jag faller för alltifrån fjortis-modebloggar till seriösa debatt-bloggar...
    Det är just mångfalden och blandningen som gör bloggvärlden så spännande tycker jag.

    SvaraRadera
  6. Glömde min mail: choklad@gmail.com :)

    SvaraRadera
  7. Hejsan! Jag vill vara med!

    Enligt mig innehåller en bra blogg mycket bilder och genomtänkta inlägg. Om en blogg har massa stavfel slutar jag oftast att läsa (om det inte är så att personen har en sjukdom eller håller på att lära sig språket).
    Jag läser hellre en blogg som blir uppdaterad 3ggr per dag än en som blir uppdaterad 12ggr per dag.

    Kram Sandra
    (santtu_nyberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  8. En bra blogg ska vara välskriven, uppdateras lagom ofta, vara sådär lagom privat, för att passa min smak. Givetvis läser man gärna en blogg som tar upp ämnen som är intressanta för en själv.

    nannae(at)live.se

    SvaraRadera
  9. Kul tävling om "dyrgripar" till skor som jag bara trånar efter men aldrig köper!

    En blogg blir intressant när läsaren har att skönja en känsla av ärlighet i det publicerade. En känsla av att den som hyser sin lekamen bakom tangentbordet är av kött och blod och, såsom jag, bär på både färdigheter och brister. Om bloggaren vågar blotta denna mångfald av sitt själv, utan avdrag eller tillägg, så har denne bloggare vunnit min lästid!


    mvh marie.karsbo@telia.com

    SvaraRadera
  10. Är gärna med.=) Jag tycker att en bra blogg ska ha varierande innehåll, mycket bilder och uppdateras regelbundet.

    SvaraRadera
  11. Jag tycker en bra blogg uppdateras ofta, men samtidigt skall inläggen vara läsvärda. Gärna mycket bilder, och en blandning av läsning. Personlig, men inte nödvändigtvis jätte privat. /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

    SvaraRadera
  12. ett par små skor i storlek 6-12 månader ja tack..en bra blogg vill man läsa om och om igen, lite roligt, lite spänning, lite vardagstok, men massor av glädje. bilder på vardagshändelser och inte bara på en massa kläder...men samtidigt med en spärr lämna inte ut allt..

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med!

    Jag tycker om när en blogg har en personlig stil. Många är alltför lika...
    Sedan är ju bilder alltid kul. Utan bilder blir det ganska ointressant.

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/04/25-april-vinn-babyskor-ping-pong.html

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar, länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/april/skor-2.html

    Jag gillar bloggar som har en stor blandning av innehåll, ett exempel är Isabel Adrians blogg, innehåller mode, skönhet, bebisprat och vardagsbetraktelser. Sen läsr jag även mycket renodlade familjebloggar då jag själv har barn.

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag tycker att en bra blogg har regelbundna uppdateringar, inte alltför långa inlägg och bilder emellanåt. Gärna skrivet med lite humor ;)
    Hoppas på tur!
    Ha en fin kväll!
    lottasundin6@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Den ska vara personlig men ändå inte för personlig. Och den ska vara positiv - gillar inte bloggar där man gnäller hela tiden. Lite gnäll är ok men det mesta ska vara positivt.

    SvaraRadera
  17. En bra blogg innehåller mycket bilder, välskrivna korta inlägg och en dos personlighet. :-)

    carolina.lorentsson@bredband.net

    SvaraRadera
  18. Hejsan =)

    En bra blogg ska uppdateras regelbundet och då gärna med bilder. En bra blogg ska vara personlig -dock ej självutlämnande. En bra blogg ska ha glimten i ögat och ett välskrivet språk.

    Lätt som en plätt, eller hur? ;-)
    kicki_m1@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Vilken toppen tävling med ett pris som skulle vara toppen till min lilla Majas små fossingar som allt som oftast är som två små isbitar eftersom vi har så golvkallt här hemma

    Jag tycker att en bra blogg ska vara välskriven och vara lagom privat

    Länkar det gör jag här
    http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-babyskor.html

    Kram Linda
    karlssongranberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill vara med o tävla om skorna - de hade suttit som smort på Rasmus fötter! :)

    En bra blogg... Ja den ska uppdateras lagom ofta, minst en gång om dagen. Den ska innehålla delar av ens liv, hur ingående är upp till bloggskrivaren - men delar iaf! Genom att delge bitar av ens liv ger man andra inspiration på ett eller annat vis - till bakning, matlagning, uppfostran, lek, film eller vad man nu vill skriva om. Helst ska bloggen innehålla mer än ett ämne. T.ex barn, recept och shoppingtips.
    En bra blogg innehåller dessutom bilder. Annars blir det lätt stelt och tråkigt.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    Har länkat din tävling här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/pingpongbarnklader-254-mariaofsweden.html

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med, en bra blogg ska innehålla både det ena och det andra. Jag har ju själv barn (fyra stycken) så jag följer ju gärna sådana. Den ska vara luftig, med bra tips om kläder osv. Ge mig ett litet beroende såklart av bloggen!!

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej
    En bra blogg är en blogg som jag kan identifiera mig med och som jag kan få inspiration från. Det viktiga är att personen vill dela med sig av sitt liv och sina erfarenheter och som visar bilder som jag blir inspirerad av.
    Malin L
    malinlofving(at)gmail.com

    SvaraRadera
  23. Är gärna med i sista sekunden...

    En bra blogg enligt mig bör vara PERSONLIG! Det är ju just därför man väljer att följa vissa och inte andra. Den har något unikt och kan ge ett "nytt" perspektiv på livet bortanför det man själv brukar se. Är ju just det som är så härligt och utvecklande med bloggar!


    Ha en skön kväll!
    kawwe@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill tävla! :)

    En bra blogg ska enligt mig vara välskriven (inga eller inte många felstavningar), snygg design, mycket bilder, humor, ärlighet (dvs ingen blogg där personen hittar på saker för att tex verka intressant, få fler besökare m.m.), personlig, rolig. :) Ja det finns massor. :)

    Mail: geshiia.blogg.se

    SvaraRadera
  25. hahaha sorry tar tillbax min tävlingskommentar såg nu att det är den 26:e idag. ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg