Jag är otrogen tror min syster.

Min bättre hälft drog till stan i dagarna två.

Telefon ringer:
"Hej, vad gör du, är du ensam?", säger syster

"Jaa, jag, ä med datorn, uppe", svara jag

"Är du verkligen helt själv?
Vems är bilen som står här utanför?
Å varför har du dörren låst?" maler min syster på.

Vilka höga tankar hon har om mig min syster.
"Bilen tillhör Thomas kompis R och dom är i Stockholm.
Dörren låser jag när jag jobbar uppe,
hör inte om nån kliver in nere"

Hon köper det hela och kommer in på besök.

Killen som var här släppte jag ut genom
källaringången innan jag låste upp så klart.

Kommentarer

  1. Det gjorde du helt rätt i, tänk om Thomas hade fått veta, då hade du verkligen skitit i det blå skåpet!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild! /Jonas

    SvaraRadera
  3. Smart lösning OCH fin bild.

    37 grader ute nu och klockan är snart 19.00 ... DET är lagom det....

    /Erik aka Pedro the Mexican

    SvaraRadera
  4. Inte undra på att det tog sån lång tid... =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg