Jag kissade på mig på krogen....

Åh va fint med en Blog award.
En smula stolt är jag allt.
Även om Knaada mer eller mindre känner sig
tvingad att nominera mig.

Awarden ska vidare till 7 st halvballa personer
sen ska du berätta nått mycket intressant om dig själv

1. Jag har telefon skräck

2. När jag var 15 år trodde jag pungen skulle med in vid samlag.
(Här kan tilläggas att jag var oskuld bra länge till i ren förskräckelse)

3. Är så laglydig att jag tycker att jag själv är en mes

4. Kissade ner mina byxor en gång på krogen då jag inte ville att det skulle skvala i toan så jag satte mig lite på tvären

5. Vågar aldrig säga vad jag tycker i meningsskiljaktigheter

6. Blev bjuden på fryst näsblod i tron att det var godis en gång när jag va liten

7. Legat vaken i ett tvåmanstält bredvid ett par som pippa.
(Fick höra dagen efter att de trodde jag sov...öhö?!)




Så funkar det:

  • Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
  • Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
  • Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
  • Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Ja vette tusan varför jag har en miljon olika typsnitt här men orkar inte ändra sorry

Kommentarer

  1. Sju troliga och otroliga berättelser, mest otroligt tycker jag nog ändå att det där med telefonskräck är! Du liksom? :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg