Charter med All Inclusive, ensam med barnen.
Det innebär att jag varje kväll har tid för mig själv.
Idag fick barnen vara uppe till 21:00, vilket jag säkert får sota för i morgon.

Snart har jag fått kläm på hur jag bör gå tillväga här nere för att vi bäst ska hålla sams.
Räkna med att allt tar dubbelt så lång tid som jag tror.
Förutom måltiderna som går i ett huj.
Jag kan skippa vinet o mingel i baren.
Jag behöver inte pimpa mig alls då vi går och lägger oss innan Teenage-klubben satt igång.

Idag lockade jag ändå håret och tog på mig en fin klänning och massa smink i ansiktet. 
Vi dansade till Lollo och Berine, sen satte vi oss på kuddar på golvet i TV-hörnan 
och kikade på Frost tillsammans med alla andra barn.
Det känns ändå bättre att göra det i "Snygg-för-en-natt-på-klubb-i-stan"-look.

Det fanns Ice Age 1, 2 o 3 också. 
Där har jag ju bara sett 1:an.

Jag har spanat in en par andra mammor som reser ensam med sina barn.


Jag trivs här i Turkiet. 
Stannar ett skuv till.





Kommentarer

Populära inlägg