Vi får helt enkelt sluta att tvivla och lyssna på den där tjomen på axel'n.
Jag sitter oftast ensam hela dagar å flera dagar i sträck på mitt jobb.
Fotograferar gör jag kanske några timmar i veckan, sen är det planering och redigering.
Mitt nätverk av andra fotografer är stor.
Kvinnor som män.
Jag skrev av mig i mitt "fikarum" på Facebook.
Döm om min förvåning när de andra jäntorna känner samma saker och tvivlar de med.
Jag är således icke onormal.
Inte för att det är nå knasigt med det, att vara normal alltså.
Känns skönt att ha någon att bolla lite med såhär i klureri-tider.

Igår var jag iväg på ett jobb. Fotograferade ett hus. Det ska bli spännande och se hur det går.
I morgon sägs det att familjen ska umgås med andra familjer och fiska, bada tunna och trivas.
Jag vill stanna inne och skicka in ett anbud till Inköp-Gävleborg.
Så rolig är jag.

Kommentarer

Populära inlägg