Grattis på födelsedagen Alice Cooper 68 år.

Jag tänkte skriva till Vincent Furnier och gratulera honom på 68-årsdagen.
Eftersom vi inte är närmare bekanta (ja inte mer än att jag blir knäsvag, sjunger, dansar och klappar händerna när han är i närheten) så får jag lägga födelsedagshälsningen här på bloggen.
Sen kan jag sitta här hemma i skogen och hoppas att han läser det.

När han läser det så kan han tänka typ nått sånt här:
"Det är dags att plocka med Maria som min turné-fotograf" varpå han googlar mitt telefonnummer
och ringer upp och förslår detta.
När jag tänker efter så borde jag således lägga några riktigt vassa konsertbilder här nedan.
MEN ni får hålla tillgodo med dessa.
När Alice spontant dyler upp och äntrar scen på Hard Rock Café Stockholm i oktober 2015.
Konserten var dagen efter. Men bandet hade samlats här för att lira lite dagen innan.
Det här va en makalös upplevelse. TACK för överraskningen och grattis på födelsedagen.

PS, Vincent you can call when ever you like don't be bothers of the time difference. If you wake me up in the middle of the night it's okey. DS

  


Foto: Maria G Nilsson, Marias Of Sweden fotograf 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg