Glaskross

Kära läsare
Ibland kan vi känna att vi är så förbannad att
vi vill hiva nått i väggen.

Idag har det skett mot min vilja när jag agerade flyttkarl.

Vad gör min foundation från MakeUpStore på
micron jag fick för mig att flytta?
Vad får mig att tänka
"Jag ballanserar den stället för att lyfta av den"?

Krasch... allt innehåll rinner ut som ett fint skikt över golvet.
Utgift 245.- för en ny.
Halva min månadsbudget som mammaledig.
Skit skit skit!

Dagens nummer två i glaskross blir när Ragnar får leka
med tallriken som för dagen var i glas slängs i golvet.
Utgift 0.50 om den finns att få tag på på loppis.
Bra Ragnar, dom där fula skålarna ska vi ha sönder allihopa vart eftersom.

Här fotar mormor oss för några månader sen.




Kommentarer

  1. Men va typiskt...känner igen det där sååå väl!!Bara flytta lite går väl utan att plocka rent först...eller inte då för det mesta! Brukar alltid gå sönder nåt när jag ska flytta om lite hemma...pga just såna där saker...

    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Vi har också en hög med fula fula små tallrikar som ni kan få komma och slänga i golv om ni vill. Nu har jag gett dom till hunden, men dom envisas med att hålla ändå!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg