För exakt ett år sen drog vi på BB

Alla säger ju, "Det går så fort, passa på och njut"
Det har vi gjort.
I morgon (15 april) fyller Ragnar 1 år.

Vad kommer jag håg mest från förlossningen?

- Att jag fotade huvudet när det var på väg ut.
- Att jag tyckte mitt barn var trasig i huvudet, jag blev lite rädd.

Jag hävdar bestämt att det inte gör ont att föda barn.
Utan det är lite kämpigt de sista 2 cm bara.

Här är en snabbresume från våra "Spa-dagar på BB" april 2009


Ni kanske ser skräcken i mitt ansikte.
Jag tror nämligen att huvudet var totalt deformerat.
De va snabbt där med en mössa.
När de sen tog av mössan var huvudet som vanligt.
Förvånad blev jag och undrade om jag sett rätt.
Den här bilder säger så mycket tycker jag.

Jag älskar dig Ragnar av hela mitt hjärta.
Nu och för alltid.
Grattis på 1-års dagen.

Kommentarer

  1. Underbar bild!!
    Grattis på 1-årsdagen Ragnar.1 dag för tidigt!
    Kanske man får träffa 1-åringen på fredag =)

    SvaraRadera
  2. Spa!??? In my arse!

    Grym bild dock :)

    Tänk vad han har blivit stor, vi ses imorrn!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg