Kändisar från byn! Stånk-Tommy å gänget.

Stånk-Tommy skrämmer mig.

Idag var det så dags igen.
Småstadslivsgänget är så sköna.
Ingen har väl missat att det blir teater av det hela?

Bilder till affisch ska ta's fram.
Christer ringer.
Jag tackar glatt ja.
Skitkul att få vara med.
Vettskrämd över att möta Stånk-Tommy öga mot öga igen.
Martina fick vara mitt moraliska stöd i studion.
Jag kände mig trängd.

Det gick över förväntan. Tommy skötte sig skapligt
och jag känner att vår relation håller på att växa sig mycket stark.
Men lite jävelskap skulle han ändå ställa till med.
Skrämmer skiten ur mig, igen.

Vem fan blir inte rädd för det här?
Han bara ruser fram och skriker.
Vad han sa?
Ingen aaning jag hade fullt sjå med att inte
göra ner mig av rädsla i hörnet jag krupit in till.


Kommentarer

Populära inlägg